reklama

Ako sa chlapec vybral zvieratá fotiť.

Bojnice sa stali mojim tradičným júnovým cieľom. Odohráva sa tu totiž zaujímavé „detské“ predstavenie – v skratke Rozprávkový zámok. Ako vždy, dobre sme sa pobavili popri deťoch aj my dospelí. Škoda dlhých rečí – treba vyskúšať na vlastnej koži, naozaj odporúčam. Ale nie o tom som chcel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Zvlášť som sa tešil na poobedňajší program, t.j. návštevu zoologickej záhrady a fotenie zvierat vo „voľnej“ prírode. Prípravy boli naozaj zodpovedné – nabitá baterka, vyprázdnená pamäťová karta, nabalená taška. Jáááááj, ale nie je všetko také jednoduché ako si človek predstavuje. V ZOO bolo toľko ľudí, že nájsť si dobré miesto na fotenie bolo naozaj ťažké. Naviac, väčšina zvierat mala asi poobedňajšiu siestu – ležali, oddychovali a otáčali sa nám všetkým zadnou časťou tela (až na pár svetlých výnimiek). K tomu všetkémmu sa začala mračiť aj obloha a svetelné podmienky neboli úplne ideálne. Ale dosť bolo výhovoriek - pripájem niekoľko fotografií na ukážku. Zodpovedne priznám, že moje očakávania boli oveľa, oveľa väčšie a do budúcna mám čo zlepšovať ... ale teším sa na to :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu