reklama

Mačky

Dobrovoľne sa priznám, že nie som veľkým milovníkom mačiek. Nie že by som ich nemal rád, ale udržujeme si taký vzájomne neutrálny a primeraný odstup. V ďalekej cudzine ma jedna ale nedávno úplne dostala. Dokonca až natoľko, že som si prečítal pár "mačacích" múdrostí. Zaujali a pobavili ma. Niekoľko NAJ (podľa mňa) vám teraz ponúkam:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

- Robíme všetko pre krásu, eleganciu a pôvab ... mačka to už všetko má.
- Mačka dokáže dávať príkazy aj keď nedokáže rozprávať.
- Človek je pre mačku otrokom ... v tom lepšom prípade je jej spoločníkom.
- Ak mačka nechce niečo urobiť, tak to neurobí.

A kto teda môže za tieto riadky ? Za všetkým je jedna maličká, neposedná (aj preto mám iba jednu ako-tak podarenú fotku) a neopakovateľná nádhera:

Obrázok blogu
Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu