reklama

Keď sa východ a západ na seba podobajú

Nasledujúce riadky a fotografie budú o východe a západe slnka. Toto upozornenie je tu preto, aby som "odfiltroval" čo najskôr čitateľov, ktorí očakávali blog na rýdzo slovenskú tému. To by na úvod hádam aj stačilo a poďme na to...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Kdesi som pred časom čítal, že západ slnka je pri mori všade na svete rovnaký. Dovolím si s týmto tvrdením nesúhlasiť. Nie som síce ostrieľaný morský vlk ale moja skúsenosť je iná. Snažil som sa spraviť zopár západových náladoviek a veru ani jeden deň to nebolo rovnaké. A to už ani nehovorím o tom, že úplne inak vyzerá horizont od morskej hladiny a inak z výšky pár desiatok metrov nad morom.

Ale nie o tom som chcel. Vybehol som raz ráno akože zbierať mušle čo more v noci vyhodilo na breh (to je oficiálna verzia). Neoficiálne som išiel samozrejme zachytiť východ slnka. A čuduj sa svete, ten východ mal pre mňa možno väčšie čaro ako západ. Čo ma ale prekvapilo ? Výsledok bol natoľko podobný, že nezainteresovaný človek by podľa jedinej fotografie zrejme nezistil, či je to krajina pri východe alebo západe slnka. No a v dnešnej digitálnej dobe je možné fotografie do ľubovôle upravovať dodatočne, takže ani pokročilý fotograf nemusí vždy uhádnuť, kedy bola fotografia urobená.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ešte jedna "múdrosť" na záver - ráno sa stretávajú pri mori (ale aj v horách alebo kdekoľvek inde) buď fajnšmekri alebo tí, ktorí nevedia dlho spávať. A za svoju námahu bývajú patrične odmenení :-)

Východ alebo západ ?

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu