reklama

Ako drobnosti vytvárajú celok

V živote sa stáva, že vám niekto vyfúkne čosi pred nosom. To sa stalo teraz mne - chystal som sa napísať pár riadkov o jednej pozoruhodnej dedinke, ale niekto šikovnejší ma predbehol ... doslova o pár dní :-) Nevadí, verím že je stále čo ponúknuť - Vlkolínec určite nestačí vidieť iba raz !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Autorovi "rýchlejšieho" blogu gratulujem k pekným fotkám a počasiu (môžete si ho pozrieť TU). Ja som také šťastie na slnko a modrú oblohu nemal. Sychravé počasie posledného víkendu veru nelákalo ľudí spoznávať našu históriu. Malo to však aj svoje výhody - parkovisko pod dedinkou bolo takmer prázdne, rovnako ako uličky medzi drevenicami. U milej pani si kupujem vstupenku a prehliadka sa začína.

Čo ale čert nechcel, padajú prvé dažďové kvapky. Navadí, hovorím si, spravím si na pamiatku aspoň pár obrázkov. Vtedy som ešte netušil, že ich bude viac ako dosť. Hneď ma zaujali okná a ich výzdoba. To, že sú nakrivo vôbec neprekáža. Práve naopak, akosi to všetko do seba zapadá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Znenazdajky pri mne pristáva ježibaba a ukazuje mi cestu ku Kostolu navštívenia Panny Márie. A ešte dodáva: "dobre si obzri vstupné dvere".

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po chvíli zbadám ďalšie drevené inšpirácie. Rebrík odpočíva na stene, huslista si nôti svoju nekonečnú pesničku a kvetiny sa už chystajú na zimný spánok.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ale aby sa nepovedalo, že som detailista, tak vám ponúkam aj pár dreveničiek. Keď kliknete na tieto dve posledné fotky, ukážu sa vám v trošku väčšom formáte :-)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zastavte sa, keď pôjdete niekedy okolo - Vlkolínec si to zaslúži !
Všetky dôležité informácie na čítanie nájdete tu: vlkolinec.sk

Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu