reklama

ZRPŠ ...

... to sú 4 začarované písmená. Združenie rodičov a priateľov školy znamená pre každého niečo iné. Niektorí žiaci ale aj rodičia sa obávajú, že vyjdú na svetlo sveta zlé známky. Iní sa naopak tešia, keď sa môžu potešiť výsledkami svojich ratolestí. Niekto si príde poklebetiť a dozvedieť sa školské pikošky. A ďalší ho ignorujú. Ako to ale vidia deti ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ako som zistil, odpoveď treba hľadať (ako vždy) medzi najpovolanejšími. Dnes som dostal takúto, na prvý pohľad ľahkú otázku: "tato, vieš čo je to ZRPŠ" ? Chcel som zamachrovať, že všetko viem a vysypal som zo seba to naučené dospelácke združenie atď.

Odpoveď ma ale vyviedla veľmi rýchlo z omylu: "ale čo si, veď to je ZAJTRA RÁNO PODPÁLIME ŠKOLU".

Stratil som všetky argumenty. Ten svet je dnes nejaký čudný a obrátený hore nohami ako na tejto fotografii :-)

Obrázok blogu
Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu