reklama

Dnes už viem, že zvieratá rozprávajú

Donedávna som tomu ešte neveril. Ale teraz je to inak - všeličo som totiž na vlastné oči videl a na vlastné uši počul. A rád sa s vami o zážitky podelím ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

"v poslednej dobe ani neviem kde mi hlava stojí"

Obrázok blogu

"včera som si nechal pristrihnúť krídla ... dúfam, že je to vidieť"

Obrázok blogu

"toto je už piata blcha, ktorú ti vyberám ... nehanbíš sa !"

Obrázok blogu

"mňam, mňam ... akú chutnú zem tu majú"

Obrázok blogu

"okamžite mi dones tie ryby, ktoré som si objednal !"

Obrázok blogu

"bŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕ ... ani len studenú vodu tu nemajú"

Obrázok blogu

"neviem či je to vidieť, ale zasa som narástla"

Obrázok blogu

"to je ale nuda ... ešte sa tri krát vytiahnem a idem spať"

Obrázok blogu

"som zvedavý čo urobíš, keď po tebe skočím"

Obrázok blogu

"budeme sa asi sťažovať ... znova nám nezatiahli rolety !"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

"hej ty - Nema si náhodou nevidel ?"

Obrázok blogu

"no toto, stále mám špinavé nechty"

Obrázok blogu

"rýchlo schovaj ten objektív, lebo ti z neho odhryznem !"

Obrázok blogu

"pá-pá ... vidíme sa niekedy nabudúce"

Obrázok blogu

PS: klikajte kľudne aj na obrázky - ukážu sa vám vo väčšom rozlíšení :-)

Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu