reklama

Pristane stovežatej čierna a biela?

Som obyčajný turista! Pár dní vo veľkomeste a ja behám po vychytených miestach a pamiatkach. Zaradím sa medzi japonské, nemecké a americké skupinky a zachytávam známe pražské dominanty. Hradčany, Pražský hrad, Zlatú uličku, Staromestské námestie, Vyšehrad, Václavák alebo Vltavu a jej mosty. Učím sa fotiť a tak využívam každú príležitosť na to, aby som skúsil čo dokážem s tou zázračnou mašinkou ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

... viem, stále je čo zlepšovať. Napriek tom vám ponúkam môj malý čierno-biely výber:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ale som aj tak trochu neobyčajný turista!

Zbehnem radšej pod Pražský hrad do Jeleního příkopu, kde je nádherná cestička lemovaná stromami, sochami a pamiatkami ... navyše, stretnem tu iba pár podobných ľudí ako ja, ktorí si vychutnávajú to neuveriteľné ticho a pokoj.

Zájdem na obed do pouličného bistra, kde si dávam (na stojáka) vietnamské jedlo z plastového taniera. Najem sa tu viac, lepšie a lacnejšie ako v niektorej z dobre sa tváriacich reštaurácií.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedávam si tradičný Pilsner alebo Staropramen ale radšej ochutnávam zlatistý mok v pražských minipivovaroch. V poslednom prieskume (opäť) vyhral Klášterní pivovar a jeho dobroty ... skrátka, pivko India Pale Ale, teda IPA, nemá zatiaľ konkurenciu!

Namiesto nákupov v OC Nový Smíchov (aj tak sú tam rovnaké uniformné obchody ako u nás) radšej idem hneď na jeho prvé poschodie, kde je nenápadný východ k lávke, ktorá ma dostane do parku Sacré Coeur ... opäť je v ponuke zeleň, ticho a netradičný výhľad na Prahu.

Dalo by sa aj viac, ale stačilo :-) Neprezradím hneď všetko a nechám si niečo v zálohe na neskôr. Alebo ešte lepšie - vyskúšajte radšej Prahu na vlastnej koži. Prajem všetkým príjemné zážitky a pekné obrázky!

Andrej Vida

Andrej Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som schopný povedať čokoľvek ... aj o sebe :-)ale radšej fotím ako rozprávam, neveríte?www.andrejvida.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu